.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری50حفار میراث فرهنگی درسوادکوه

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سوادکوه با اشاره به لزوم حفاظت از آثار تاریخی گفت: 50 نفر از حفاران غیرمجاز سوادکوه در سال‌جاری دستگیر شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، رضا دانش‌زاده از دستگیری پنج نفر از حفاران غیرمجاز میراث فرهنگی در سوادکوه طی ماه گذشته نیز خبر داد.

وی ادامه داد: پنج نفر از حفاران غیرمجاز میراث فرهنگی، حین حفاری غیرمجاز در پل سفید سوادکوه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سوادکوه با بیان این مطلب که یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با هدف حفاظت از بناها و آثار تاریخی منقول و غیرمنقول در سال 81 و در جلسه شورای عالی امنیت کشور تشکیل شده است، افزود: جلوگیری از تخریب و ساخت و ساز در محوطه‌ها و حریم بناهای تاریخی، مبارزه با قاچاق و خرید و فروش غیرمجاز اشیای تاریخی از دیگر وظایف مسئولان میراث در حفاظت از آثار و ابنیه تاریخی و ملی است.

وی از دستگیری حدود 50 نفر از حفاران غیرمجاز از آثار تاریخی و باستانی شهرستان سوادکوه در طول سال‌جاری خبر داد و یادآور شد: دستگیری حفاران غیرمجاز با همکاری نیروی انتظامی و یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری انجام شده است.

دانش‌زاده خاطرنشان کرد: دستگیرشدگان به همراه وسایل حفاری برای ادامه مسیر قانونی به مراجع قضایی تحویل داده می‌شوند. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.552 seconds.